سال اول دبیرستان
سال اول دبیرستان
همه چیز در مورد سال اول دبیرستان

 

محققان آمریکایی یک سیستم کاملا خودکار رایانه‌یی با توانایی واگذار کردن وظایف و مسوولیت های مختلف به نیروی کار انسانی طراحی کرده اند.

 

 

هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است، اما سیستم های رایانه‌یی در انجام برخی از کارهای بسیار ساده مانند خواندن پلاک ماشین یا ترجمه یک اصطلاح دچار مشکل بوده و همچنان به کمک یک انسان نیاز دارند.

 

 

برنامه هایی نظیر Mechanical Turk‌ آمازون، امکان استفاده از مهارت های انسانی را در شرایطی که تکنیک های نرم افزاری به تنهایی جوابگو نیستند، فراهم می کند و کاربران با به اشتراک گذاشتن یک کار از کمک دیگران بهره مند می شوند.

 

«دانیل بارووی» از محققان علوم رایانه دانشگاه ماساچوست با هدف خودکارسازی کامل این فرآیند، سیستم رایانه‌یی تمام خودکار AutoMan‌ را طراحی کرده است.

 

سیستم تمام خودکار رایانه‌یی AutoMan قادر به مدیریت نیروهای انسانی، دریافت یا رد درخواست یک کار و پرداخت دستمزد است و در این شرایط یک رییس رایانه‌یی جایگزین یک رییس انسانی می شود.

 

این سیستم رایانه‌یی از طریق پلت فرم هایی مانند Mechanical Turk یا VizWiz در یک فرآیند کاملا خودکار با هدایت نیروهای انسانی به کاربران خدمات ارائه می کند.

 

افراد نابینا با تهیه تصویر از محیط اطراف و ارسال آن از طریق برنامه نرم افزاری VizWiz، توصیفی لحظه‌یی از سایر کاربران دریافت می کنند. الگوریتم سیستم رایانه‌یی می تواند در تعامل با این برنامه به طور خودکار درخواست نابینایان را دریافت کرده و بهترین توصیف را از کاربران دریافت و برای کاربر ارسال کند.


آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, توسط متین هوشنگی